[Stripe] Contact opnemen met Stripe
Ben je bij de aansluiting van jouw vereniging bij Stripe iets te snel gegaan, of werd een document afgekeurd en is het jou niet helemaal duidelijk wat je moet doen? Dan kan je contact opnemen met Stripe.
Belangrijke aandachtspunten
- Vermeld jouw account ID. Je kan dit in Ravot vinden via Instellingen -> Betaalaccounts -> Stripe account. Dit nummer begint altijd met
acct_
- Communiceer in het Engels
- Zorg dat je volledig bent in jouw bericht, voeg alle nodige informatie toe zodat je geholpen kan worden.
- Wees zelfkritisch in documenten die je doorstuurt (indien van toepassing). Werd alles netjes ondertekend? Zijn alle bedrijfsgegevens aanwezig op de documenten?
- Stripe zal al snel durven doorverwijzen naar Ravot om iets op te lossen, maar helaas hebben we niet altijd de toegang om die zaken aan te passen. Het helpt soms om even aan te dringen. Zet ons gerust in CC van je antwoorden.
Formulier
Stripe antwoordt doorgaans binnen de werkdag.